2 Mayıs 2011 Pazartesi

Son Durum Değerlendirmesi

Uzuun zaman olduu... Neyseki özgürlüğümüzü kazanmış bulunuyoruz... Bir daha bu tip yasaklar yaşamamak dileğiyle, hep birlikte hoşgeldik ve hoşbulduk...

Hiç bitmeyecek gibi gelen bir kışın ardından bahar kocaman, sıcacık gülümsemesiyle içimizi ısıtmaya başladı bile...
 Ben bahara ayak uyduruyorum ve yeni bir yol çiziyorum kendime, içim kıpır kıpır... Yeni senenin 2. yarısında başarı getireceğine yürekten inandığım  yeni bir başlangıca imza atıyorum. Yeni başlangıçlar muhteşemdir. Ağırlığından kurtulmuşsundur ve yeni olanı kabul etmeye hazırsındır. İşte ben öyleyim...

Kuantumla başladı aslında bütün bu yenilik hikayesi. Artık daha pozitif bakıyorum hayata ve hayatımda olan herşeyi olumluyorum, eylemlerimi poztif ve iyi olanın üzerine kuruyorum. Dünya enejiyle meydana geldi ve biz aslında hayatımızda olmasını istediğimiz şeyleri kendimize çekmesini başarma gücüne sahibiz. Ben bunu bizzat denedim ve öyle olduğunu gördüm. Bardağın boş tarafından bakmanın hiç bir fayda sağlamadığını anladım, kendimizi ne kadar dibe çekersek, bu işin aslında ne kadar dipsiz bir eylem olduğunu anlamak geç olmuyor. Anı yaşamak, Tanrı'nın bize sunduklarını görüp en iyi şekilde değerlendirmek sadece bir defa yaacağımız hayatları güzelleştirecek en büyük unsurdur. Bu yüzden hayatımızda neyin eksik olduğuna odaklanmaktan çok, sahip olduklarımızla en iyi ne yapabiliriz noktasına odaklanmamız gerekmektedir. 

Kuantumlu hayat değerlendirmeme bundan sonra sık sık devam edeceğim :) 

Şimdiiii şu sıralar evcilik oynuyorum:) Bugün evde uzun zamandır yapmak istediğim düzenlemeleri yapmaya başladım. Bütün gün çalışırken bütün gün evde olmak nasıl bir duygu onu yaşıyorum. Aslında saçma bir iş temposundan sonra kesinlikle son derece iyi geldi... Fazla uzun sürmeyeceği için mutluyum... 

Yarın ve çarşamba hava çok güzel olacağa benziyor... Fotoğraf makinemi alıp Ankara sokaklarına çıkıcam, bakalım kadrajımdan neler gelip geçecek...   

Buarada Ankara'da haftaya Üniversitelerin şenlikleri başlıyor, kaçırmayın derim MFÖ'den, Sıla'ya ve Grupyorum'a  kadar çok geniş bir yelpaze var... Aksilik olmazsa oralardayız...

Şimdilik benden bu kadar, ama devamı olacak bu sadece sıcacık bir bahar merhabasıydı...

Sevgilerimle

İ. ERDEMLİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder