27 Ekim 2010 Çarşamba

Hoş Geldim :)

Uzuunnnn bir zamandır aklımdaydı... Çok düşündüm adı ne olsun, sanı ne olsun, nerden başlayayım, nasıl anlatayım diye... Hayatta en çok yaptığım şeyin adı olsun o halde dedim 'Durum Değerlendirmesi' olsun ... Çok gözlemlerim ve mutlaka oturup da değerlendiririm...
Çünkü doğru sonuçlarımıza yada çizdiğimiz yola hep değerlendirmelerimizle varmıyor muyuz?

Hayatta çok ince eleyip de sık dokuduğumuz herşeyde mutlaka bir arıza çıkmaz mı? Elbette çıkar... O zaman herşeyi illaki en ince ayrıntısına kadar irdelemeye de gerek yoktur. Bazen hayatın bir yerinden bodoslama dalmak en güzelidir... İşte ben de tam olarak nasıl bir yol izlerim bilmesem de geldim :)

Çok hızlı değişimleri yaşadığım şu günlerde algımın sınırları oldukça açık... Yepyeni tertemiz bir sayfa açtım hayatımda ve hergün yeni çizikler atıyorum sayfama... Aslında hepimizin tanığı olduğu şeyler bunlar...

Ankara'dan İrem manzaraları olsun hayat olsun, aşk olsun, moda olsun, sanat olsun, edebiyat olsun... Ben anlatayım tanısam da tanımasam da birileri bana katılsın yada karşısında dursun.... Benim olsun, sizin olsun hayatta kendime açtığım bir alan olsun...

Hep birlikte değerlendirip, değer katmak dileğiyle...

Sevgiler

İ.Erdemli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder