22 Eylül 2011 Perşembe

Keşifler...

Yeni bir dönem başlattım kendimde... Bir keşif süreci aslında... Kendi içime doğru bir keşif. Yeni yeni, deli deli şeyler deniyorum... Sanırım Türkçesi  'Orta yaş bunalımı' :) Ben bunalımdan çıkardım ve keşfe çevirdim...

Ne kadar keyifli kendi iç yolculuğunuza başlamak bir düşünsenize... İçerde bir yerde aslında beklediğiniz gerçekleşmesi için adımlar attığınız kapalı bir kutu düşünün... Pandora'nın kutusu kadar ürpertici ama Alice'in kutuları kadar renkli...

Ben çok uzun zamandır hayranlıkla izlediğim Flamenko ile yola çıktım... Aslında biliyorum bütün sanatların kendi içinde felsefeleri var ve o işi icra ederken yaşam tarzı haline getirmemiz şart. 30'umdan sora fırfırlı etek ve yelpazeyle duruma ne derece ayak uydururum bilinmez ama; bildiğim şey, bunu yapmak için inanılmaz bir istek ve enerjim olduğu...

Eren'in binbir emekle açtığı, daha kapının girişinde sizi içine alan sıcacık bir sanat evinde başlıyoruz 2 Ekim'de. Ankara'da yaşayıp da yeni keşifler arayanlara duyrulur. Sadece dansla da bitmiyor aktivite yoğunluğu, İspanyolca dersleri, gitar kursları veeee İspanyol mutfağı seçmeleri süprizler arasında.



Yakın zamanda kostümlerim, ayakkabılarım ve yelpazemle huzurlarınızda olacağım...






Pek Çok Sevgiler,

İrem

1 yorum:

  1. kendi derinlerine inerken keşfetmeye çalışacağın "flamenko"nun içinde "acı,kavuşamama,ağıt" gibi köken duyguları ihtiva ettiğini unutma. ama yine bu çingene ağıtının, senin içindeki çingene ruhunla çok örtüşeceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil